Peste 40 de definitii actuale in SEO
Peste 40 de definitii actuale in optimizare seo

Peste 40 de definitii in optimizare Google

Optimizarea motoarelor de cautare, adica optimizare SEO, o putem defini in felul urmator:

optimizare SEO

Procesul de optimizare SEO a unui site web - precum si intregul continut de pe site-ul respectiv - pentru a aparea in pozitii proeminente in rezultatele organice ale motoarelor de cautare, necesita o intelegere a modului in care functioneaza motoarele de cautare, ce cauta oamenii si de ce si cum cauta oamenii. Un SEO de succes face ca site-ul tau sa fie atragator pentru utilizatori si motoarele de cautare. Este o combinatie intre tehnic si marketing. Dar nu exista o definitie unica pentru optimizare SEO. Din acest motiv va propunem peste 40 de modalitati de definire a optimizarii pentru motoarele de cautare velabile in momentul de fata. Toate aceste definitii sunt unice si toate sunt corecte in perpectiva actuala. Iata care sunt aceste definitii:

1. Google se dezvolta continuu si imbunatateste algoritmul lor pentru a realiza o masina sofisticata care invata pe masura ce creste; cu cat invata mai mult, cu atat mai putini oameni pot intelege. De-a lungul anilor, strategiile SEO au evoluat in incercarile de a tine pasul cu modificarile si actualizarile algoritmului Google cu utilizarea invatarii automate si a stiintei datelor. Acesta este SEO astazi. Cu toate acestea, unele lucruri nu se schimba niciodata, un factor ramane constant: Google s-a concentrat intotdeauna pe continut benefic, de calitate, pe care utilizatorilor le place sa-l citeasca, sa il priveasca, sa-l asculte si sa-l impartaseasca. Cu un continut de calitate care sa beneficieze de utilizator ca punct focal in algoritmul de clasare Google, este imperativ sa se asigure ca prioritatea SEO este atunci cand se produce continut.

2. Optimizare SEO inseamna o strategie in trei parti si include:
- Optimizarea tehnica continua a unui site web pentru a va asigura ca Google este capabil sa citeasca si sa indexeze in mod corespunzator paginile destinate Google, clasamentele desktop si mobile si alte motoare. De asemenea, este o inovatie continua pentru cautare si utilizabilitatea consumatorilor prin solutii eficiente si bogate in continut.
- Includerea continutului la nivel tranzactional, informational si de publicare pe site-uri web, astfel incat consumatorii si motoarele sa poata defini cu usurinta o pagina sau o sectiune a site-ului, importanta si relevanta acestuia pentru interogari de cautare si subiecte naturale. Navigarea este o parte a strategiei de continut, astfel incat interconectarea joaca un rol important aici.
- Posibilitatea de a promova continut care poate fi distribuit si sustine obiectivele SEO mentionate mai sus. Partajarea continutului prin initiative de informare, PR, crearea de linkuri si amplificare, ceea ce duce la obtinerea de linkuri grozave pentru Google.

3. Astazi optimizare SEO inseamna luarea de alegeri corecte pe baza a tone de date SEO exacte, a ultimelor tendinte Google si a bunului simt. Simplu, dar nu ușor! Exista, de asemenea, aceasta tendinta ca SEO sa se imbine cu marketingul performant si sa-si piardă rolul de disciplina autonoma.

4. Exista un singur raspuns in acest sens: oferiti-le clientilor valoare. Daca stiti ce au nevoie / ce isi doresc clientii dvs. si le oferiti ce trebuie, veti avea doar de castiga din optimizare SEO.

Exista un singur algoritm care conteaza: clientii tai si inimile, mintile si sufletele lor.

Continutul prioritate maxima pentru optimizare SEO

5. Optimizarea SEO este o oportunitate reala de a redefini rolul de pivot in stiva de marketing moderna. Exista o oportunitate foarte reala pentru marketerii de cautare sa se alinieze si sa se integreze pe canalele de comunicare de continut digital si de marketing.

Convergenta de continut si optimizare SEO prezinta o oportunitate masiva pentru branduri de a evangheliza succesul cautarii organice si de a distruge silozurile si stigmatul odata asociate cu partea intunecata a industriei.

Singur SEO nu este suficient pentru a garanta succesul, la fel si marketingul de continut, singur, nu este suficient pentru a garanta succesul. Cautarea si continutul creeaza o experienta mai buna pentru clienti si exista oportunitati masive de piata pentru marketerii care conecteaza marketingul si optimizarea SEO.

6. Optimizare SEO inseamna procesul de a ajuta crawler-urile de cautare si algoritmii sa obtina acces maxim, intelegere si incredere prin formula: "aceasta pagina este cea mai buna alegere pentru aceasta interogare de cautare".

7. SEO continua sa forteze elementele de baza pentru "blocare si abordare" pentru ca procesele sa fie optimizate si ințelegerea canalelor de comunicare. Daca comunicarea continua este o problema din partea echipelelor care nu doresc sau nu pot lucra eficient impreuna pentru a indeplini 90% din recomandarile SEO, atunci avem o mare problema.

In ceea ce priveste clientul, exista o asteptare ridicata a performantei SEO, dar adesea incapacitatea de a finaliza (sau de a efectua plata) orele dedicate imbunatatirii continutului, linkurilor sau "brandingului online", toate acestea sunt foarte importante pentru cresterea performantei website-ului.

"Indispozitia" la ambele capete ale spectrului provine dintr-o naivitate generala cu privire la nivelul de efort necesar pentru SEO pentru a lucra, la un nivel performat pana la atingerea si depasirea concurentei.

8. Din punct de vedere global si multilingv, atunci cand faceti optimizare SEO in mai multe limbi si culturi, doar un specialist SEO in limba materna ar intelege cu adevarat comportamentele, utilizarea si tipurile de cuvinte cheie care raspund la piata lor.

9. Optimizare SEO este despre continut valoros si parteneriate semnificative. Pentru a castiga jocul SEO in zilele noastre, trebuie sa oferiti informatii utile, relevante, exacte si recente.

Daca combini asta cu relatiile de construire online, obtii un avantaj competitiv foarte puternic. Ramane foarte putin spatiu pentru schemele "îmbogatiri rapide" si acesta este un lucru bun.

Cautare si raspuns in optimizare SEO

10. Cautarea implica cerinta unui raspuns. Atata timp cat oamenii au intrebari, cei care furnizeaza cele mai bune si mai rapide raspunsuri vor prospera. Astazi, tehnologia ne permite sa oferim cea mai pura esenta in optimizare SEO. Indiferent daca este vorba de un ecran mobil sau de un asistent de acasa digital, treaba noastra este sa ne asiguram ca insusi continutul nostru poate fi descoperit si servit cat mai bine posibil. Adaugarea si invatarea automata in algoritmii de cautare inseamna ca nu exista scurtaturi pentru succes; cel mai bun continut incepe sa creasca in top in timp.

Succesul nu mai inseamna doar a lucra catre clasamente inalte pe Google, deoarece proliferarea de date si dispozitive serveste la decentralizarea sursei multor cautari. Prin urmare, trebuie sa ne adaptam perspectiva asupra SEO ca si canal de achizitie si modalitalile noastre de masurare a impactului campaniei.

Cei care isi pastreaza ochii asupra adevarurilor fundamentale si durabile ale SEO in timp ce se adapteaza la atat de mult flux vor obtine cele mai bune rezultate. Oamenii mai au nevoie de raspunsuri, pana la urma.

11. Optimizare SEO inseamna a oferi utilizatorilor finali o experienta pozitiva de continut la momentul potrivit in explorarea utilizatorului pe diferite platforme si dispozitive.

12. Intelegerea a ceea ce este eficient in optimizare SEO astazi necesita o intelegere mai profundă ca niciodată a functionarii cautarii.

Desigur, dorim rezultate relevante, dar se merge mult mai adanc decat atat. Mai mult ca niciodata, trebuie sa cunoaatem publicul:
- cine sunt ei.
- ce cauta.
- cand se cauta
- de ce se cauta.
- unde se cauta.
- cum se cauta.

Acest lucru nu este nou ... acum este mai critic. Am fost capabili sa obtinem rezultate concentrandu-ne doar pe unul sau doua dintre aceste aspecte, acum trebuie sa le luam in considerare pe toate.

13. SEO este stiinta prin care obtinem globuri oculare pe pagina prin cautare. Este o abordare multidisciplinara prin care ajutam paginile web sa fie gasite de oameni si motoarele de cautare.

Aceasta implica echilibru intre componentele tehnice (capacitatea de a gasi probleme de server si de cod care ar putea bloca sau limita ramparea motorului de cautare si includerea factorilor de clasare pe pagina) si o intelegere completa a psihologiei motivationale ale utilizatorului si a comportamentului utilizatorului.

14. SEO maximizeaza gradul de gasire, experienta utilizatorului si implicarea, asigurandu-se ca continutul si mesageria sunt aliniate si organizate pe baza limbajului pe care clientii potentiali si vizitatorii il utilizeaza cel mai frecvent pentru a descrie produsele, solutiile, serviciile sau informatiile oferite de un site web.

Optimizare SEO inseamna sa va asigurati ca site-ul dvs. este proiectat, construit, intretinut cu cele mai bune practici SEO care va asigura ca motoarele de cautare nu au limitari tehnice cu indexarea sau intelegerea continutului. Aceasta include utilizarea de date structurate ori de cate ori este posibil pentru a asigura o portabilitate maxima a continutului dvs.

In plus, optimizarea motoarelor de cautare infuza concentrarea pe cuvinte cheie si cele mai bune practici SEO pe alte canale de marketing digital, inclusiv social, platit, afisare si PR pentru a produce rezultate si beneficii optime.

15. Este posibil sa traim in epoca inteligentei artificiale, unde marketerii SEO construiesc site-uri web mai personalizate, cu cateva modificari si petrec ore intregi creand continut.

Optimizare SEO ofera un concept nou: in loc sa tastam cuvinte cheie pe un computer, consumatorii pun intrebari. Sigur, suna ca o idee destul de buna, modifica modul in care utilizatorii se implica cu marca dvs., nu doar cu site-ul dvs. web.

16. In prezent ne aflam intr-un moment de cotitura in industrie si in strategiile pe care le utilizam, ceea ce face si mai dificil lucrul in optimizare SEO. Multe dintre elementele SEO clasice inca se pastreaza si inca au multa greutate, lucruri precum legaturile primite si structurile interne, asa ca trebuie sa tinem cont cand optimizam de aceste lucruri inca foarte importante in SEO.

In esenta, SEO in zilele nostre (si pentru urmatorii doi ani) se canalizeza pe doua seturi de semnale, cele care au functionat si cele pe care le putem vedea functionand in viitorul apropiat.

17. Optimizare SEO a devenit o expresie captivanta care reprezinta tot marketingul organic. De fapt, noi avem o expresie preferata "Optimizarea prezentei web", deoarece asta facem cu adevarat, optimizand toate aspectele prezentei web a unei companii.

18. In prezent, optimizarea SEO are doua fatete importante:
- O ramura specifica a marketingului de intrare: una care este conceputa pentru a aduce trafic, a atrage atentia si a va raspandi, chiar si in absenta motoarelor de cautare. Dar aceste eforturi sunt facute cu motoarele de cautare in minte si sunt efectuate astfel incat acestea sa va maximizeze potentialul dvs. de a aduce trafic organic pe termen lung.
- Optimizare SEO tehnic: asigurarea ca toate legaturile sunt actualizate, efectuarea de cercetari de cuvinte cheie, configurarea redirectionarilor la mutarea paginilor, remedierea erorilor, folosirea marcajului corect si asa mai departe. Aceste doua fatete trebuie apoi integrate in asa fel incat sa sporeasca eforturile globale de marketing ale marcii. Este un domeniu foarte interesant si suntem fericiti sa facem parte din el.

19. Unele aspecte ale optimizarii SEO raman aceleasi. Construirea unei arhitecturi de site solide si crearea de continut dorit de utilizatori. Dar acum sunt mult mai multe.

Optimizarea site-ului dvs., optimizarea asistentilor personali digitali, implementarea de idei inovatoare, dezvoltarea pe termeni de progres. Peisajul s-a diversificat dramatic si, ca urmare, complexitatea s-a extins.

Nu in ultimul rand, procesul de atragere a legaturilor s-a schimbat si acum - este vorba despre crearea de continut si prezente web care fac din site-ul dvs. un magnet pentru link-uri. Rezultatul este ca SEO este mai distractiv (si mai de impact) ca niciodata!

20. SEO de astazi s-a schimbat cu adevarat de cel de ieri. Inca optimizam motoarele de cautare, dar acum nu exista un singur motor de cautare pentru care optimizam.

Oamenii au mai multe optiuni ca niciodata in cazul in care isi incep cercetarea, atat în sensul traditional al site-ului web (adică Google, Amazon, Pinterest, Facebook, Next Door, Trivago, Houzz), dar si in moduri noi cum ar fi cautarea vocala, Alexa sau Google Home. Tactic, desigur, totul este diferit, dar acesta este cazul marketingului: "cum" va evolua constant.

21. Optimizare SEO este diferit in ceea ce priveste, ce a fost acum 5, 10 sau 15 ani: un mijloc pentru a avea site-urile noastre proprii si ale clientilor nostri cel mai vizibil posibil pentru potentialii clientii in rezultatele motorului de cautare. Este clar ca in meseria noastra trebuie sa fie un echilibru perfect intre cunostintele tehnice profunde si expertiza de marketing la fel de profunda.

Cunostinte tehnice, deoarece tehnologia joacă un rol imens in crearea, optimizarea si profitarea de fiecare oportunitate de marketing de cautare disponibila.

Expertiza de marketing, deoarece capacitatea de a defini publicul nostru, de a intelege comportamentul acestuia si de a anticipa nevoile acestora cu raspunsuri si solutii adecvate este legata direct (cuvinte cheie si cercetare de actualitate) si indirect (cautare experienta utilizator si metrici ale utilizatorilor) pentru a castiga cea mai larga vizibilitate in optimizare SEO.

22. Pentru noi, obiectivul in optimizare SEO nu s-a schimbat in cei 12 ani in care am realizat-o. SEO se refera la aducerea site-ului dvs. web in rezultatele cautarii de catre publicul tinta.

Stim ca exista intregul concept de "optimizare a experientei de cautare" si va asiguram ca optimizam pentru platforme dincolo de cautare, dar atunci cand vine vorba despre aceasta, SEO este despre gasirea in motoarelor de cautare. Desigur, modul in care facem asta si ce le oferim clientilor de fapt s-a schimbat, dar acesta este rezultatul schimbarii peisajului de cautare fata de SEO in sine.

23. SEO este mai mult decat simple optimizari la fata locului pentru a creste gradul de cautare. Este experienta utilizatorului si optimizarea ratei conversiilor, este o parte de PR si o parte din marketingul traditional.

SEO astazi este un canal de marketing multi-disciplinar, care continua sa evolueze si sa se maturizeze atat ca profesie, cat si ca canal de marketing. SEO se refera la accesarea persoanelor care nu iti cunosc marca. Dar modul si metodele in care aceasta sarcina este indeplinita este un proces dinamic si efortul este pe masura.

24. SEO se refera la recuperarea informatiilor. Studierea si raspunsul la nevoile relevantei, sincronizarii, varietatii si simplitatii.

Clientul este nucleul; le oferiti ceea ce au nevoie in acel moment? Ea depaseste mult dincolo de web, aplicatii si chiar voce.

SEO este disciplina care permite oamenilor si site-urilor sa acceseze potentialul internetului. SEO face compania si serviciile dvs. mai accesibile pentru potentialii dvs. clienti, studiind ceea ce au nevoie si creand resursele care sa le serveasca.

25. Optimizare SEO vorbeste despre experienta utilizatorului si crearea de site-uri web excelente pentru utilizatorii dvs., conținut si link-uri adaptate conform cerintelor utilizatorilor.

Identificarea bazei de utilizatori si adaptarea personalizata a tuturor campaniilor SEO (de la cercetarea cuvintelor cheie la marcarea schemei pana la crearea de continut) ar trebui sa va ajute sa iesiti în top. Doar o cantitate minima de efort (doar schimbarea meta-tagurilor, de exemplu) nu este suficienta pentru a-l reduce in mediul concurential de astazi.

26. SEO se face inca pe pagina si pe site, dar si inafara paginilor. Cum sunt de multe modificari si completari la codul site-ului web cu atat mai bine pentru optimizare SEO.

In ultimii ani optimizarea SEO a devenit mai important ca niciodata. Consideram ca orice site bun are nevoie de SEO pentru al face prietenos cu motoarele de cautare.

27. SEO inseamna a ajuta intreprinderile sa faca tot ce pot pentru a castiga mai multi bani de la persoanele care viziteaza site-ul lor prin cautare organica. Aceasta ar putea include lucruri evidente, cum ar fi imbunatatirea clasamentului pe cele mai importante cuvinte cheie pentru aceasta afacere. Dar, exista si alte lucruri care pot fi realizate, cum ar fi:
- determinarea cautarilor cu coada lunga ar putea aduce lucruri bune.
- urmarirea corecta a conversiilor, astfel incat sa stim care dintre eforturile noastre ajuta cel mai mult.
- profita de modificarile recente ale cautarii locale.

28. Toata lumea stie ca optimizare SEO este un acronim care se refera la optimizarea motoarelor de cautare. Dar aceasta descriere este datata. Ne place sa ne referim la SEO ca la optimizarea experientei de cautare. Munca pe care o facem ca profesionisti SEO vizeaza mai mult imbunatatirea site-urilor noastre web pentru a oferi o experienta mai buna pentru utilizatori, ceea ce face ca motoarele de cautare sa doreasca sa ne recompenseze.

29. SEO este un amestec de arta si indemanare care imbina multiple discipline. O optimizare SEO moderna trebuie sa cuprinda:
- sa fii arhitect in structura site-ului si continutul acestuia pentru cautarea robotilor si a oamenilor.
- concentrati-va pe experienta utilizatorului, deoarece se refera la viteza site-ului, aderenta si dispozitivul utilizat.
- stiti cum sa faceti o divizare si o promovare adecvata pentru a ajuta la cresterea mentiunilor, trimiterilor si backlink-urilor.
- atunci cand aceste discipline sunt combinate si realizate bine, rezultatul este expunerea organica crescuta.

30. Credem ca pana acum, majoritatea principiilor SEO sunt mai mult sau mai putin bine intelese de oamenii care si-au facut timpul in online din 1999, desi platformele noi si tipurile de date ajuta pastrand nevoia de practica continua sau de testare mai mult decat in ​​trecut. Nevoia de a afla despre noii intrati precum Alexa, Facebook, Linkedin si motoarele de cautare specializate (cum ar fi Booking.com, de exemplu) va mentine SEO pe degetele de la picioare pentru anii urmatori.

SEO modern trebuie sa fie - mai presus de toate - un comunicator rational.

31. Optimizare SEO inseamna a saluta utilizatorul cu informatiile exacte pe care le cauta la ora exacta in care il cauta. Pentru acest lucru poate fi pe o varietate de platforme, de la cautarea vocala pana la afaceri locale si cumparaturi online. Gandind intotdeauna ca utilizatorul, intreprinderile se pot descurca mai bine la ceea ce cauta publicul lor tinta. Acest lucru ii ajuta sa prezica mai bine tendintele, sa indeplineasca asteptarile si sa isi creasca prezenta in online.

32. SEO se refera la inginerie inversa si la replicarea succesului de cautare organica a liderilor de piata.

Daca doriti sa aveti cota de piata, utilizati un instrument de analiza competitiv pentru a afla informatii despre concurenta, cum ar fi backlink-uri totale, autoritatea domeniului si clasamentele organice de top.

Dupa ce aveti la dispozitie datele competitive, urmatorul pas este sa utilizezi agresiv strategiile SEO dovedite, cum ar fi crearea de continut si crearea de link-uri, pentru a reproduce si extinde succesul liderilor de piata.

33. Astazi optimizare SEO inseamna dinamism: asigurați-va ca site-ul dvs. web se clasifica bine si transforma traficul.

Ceea ce s-a schimbat si continua sa se schimbe in bine, este posiblitatea de a ne da seama ca supra-optimizarea poate fi la fel de rea ca si sub-optimizarea. Incercam sa facem site-urile mai usor de utilizat decat sa ne concentram doar pe motoarele de cautare. Aceasta include practica crearii de legaturi.

Mai multi dintre clientii nostri inteleg, in sfarsit, ca cele mai de dorit link-uri sunt cele care au potentialul de a converti pentru dvs. si nu doar va ajute la clasament.

34. SEO este o activitate de marketing transversala care ofera vizibilitate continutului din canalul de cautare organica. Este confluenaa initiativelor de dezvoltare, continut si marketing strategic pentru a genera trafic calificat din motoarele de cautare.

SEO este calculul marketingului.

35. In ziua de astazi optimizare SEO inseamna, in special link building, se refera in special la relatii, deoarece clasamentul necesita linkuri de calitate de pe site-urile web autorizate.

Motoarele de cautare au fost si sunt destul de eficiente pentru a elimina legaturi de calitate scazuta, platite si generate de masini, fortand proprietarii site-urilor sa revina la interactiunea cu alte fiinte umane pentru a castiga legaturi demne, iar acesta este unul dintre cele mai bune lucruri care se poate intampla in industria SEO.

36. SEO, in forma sa cea mai simpla, este definit de un singur cuvant: utilizabilitate. Ca auditori profesionisti de site-uri, obiectivul nostru pentru orice client este sa investigheze, sa evalueze si sa defineasca capacitatea de utilizare a unui site web pentru publicul tinta.

Site-ul dvs. raspunde la intrebari pe care utilizatorul le considera utile? Google va considera site-ul o reprezentare de inalta calitate a nisei in ansamblu? Daca Google nu ar exista, acest site ar fi totusi usor de descoperit, navigat si convertit publicul tinta?

37. Optimizarea unei pagini web inseamna mai putin despre modificarea titlurilor si a etichetelor si mai mult despre intelegerea intentiei utilizatorului. SEO de baza poate influenta in continuare performanta site-ului, dar in loc sa fie o strategie reactiva, succesul este mai probabil obtinut prin faptul ca este proactiv. Construirea legaturilor este o pierdere de timp? Nu, nu, popularitatea linkurilor si continutul de pe pagina sunt inca doua dintre cele trei componente principale utilizate pentru a determina clasamentul pe pagini.

Pe viitor, practicienii in optimizare SEO vor trebui sa fie proactivi si sa investeasca in analiza datelor si intelegerea comportamentului de cautare pe o varietate de platforme de cautare si socializare. Astfel pot dezvolta tipul de continut care va motiva si influenta comportamentul utilizatorului / cautarii, care la randul sau va influenta clasamentele si traficul.

In timp ce intelegerea si cucerirea aspectelor noi si mai tehnice ale motorului de cautare Google vor fi esentiale in viitor, SEO ar trebui sa creeze, de asemenea, programe de marketing care sa ajunga direct la clienti. Reducerea dependenței de Google si utilizarea platformelor transversale ca o modalitate de a genera trafic si vanzari este doar marketing inteligent.

38. SEO este acum o abordare fara tacere. Marketerii se gandesc la optimizare SEO ca la un partener omni-channel si nu la fel de "oh… si SEO".

Pe masura ce ne concentram mai mult pe clienti, trebuie sa luam in considerare modul în care continutul este creat si comercializat pentru a se clasifica bine pentru cautatorii organici care se afla in faza de cautare a informatiilor - cu mult inainte ca utilizatorii sa se intoarca si sa se converteasca in viitor printr-un canal alternativ de trafic.

39. SEO poate fi definit ca ajutand un site web sa fie usor gasit pe intregul internet si nu doar concentrandu-se pe clasamentele motoarelor de cautare. Mai mult decat oricand, este esential sa tineti cont de utilizatorul dvs. atunci cand luati decizii in optimizare SEO. Totul, de la directionarea pe pagina la crearea de link-uri, trebuie luat in considerare impactul acestora asupra utilizatorilor potentiali.

40. SEO astazi este in multe feluri. este inca o disciplina concentrata si specifica care necesita experienta si expertiza. Cu toate acestea, a devenit mult mai dependent si integrat cu alte canale de marketing digital, ceea ce este un lucru bun care permite extinderea continutului si a resurselor. Deoarece majoritatea marketingului este acum digital, SEO are un loc adecvat la masa, ca un conducator de trafic organic care contribuie la atingerea obiectivelor de afaceri.

41. SEO se bazeaza pe bazele vechilor bune practici SEO in timp ce creste in noi personalizari, invatare automata si inaltimi ale autoritatii entitatii. Pe masura ce Google achizitioneaza mai multe informatii off-site despre companii, SEO trebuie sa se gandeasca mai mult la optimizarea unei afaceri atat pentru succes online, cat si pentru offline.

42. SEO se refera la incercarea continua a metodelor noi si de ultima generatie pentru a ramane activ in top. Trebuie sa ai foame de cunostinte, ca persoana individuala sa digeri si sa procesezi cat mai multe informatii.

SEO se schimba atat de rapid ca in momentul in care incetati sa devorati informatii noi, in urmatoarele minute este deja invechita informatia. De asemenea, nu mai este vorba doar despre motoarele de cautare. Este vorba despre optimizarea prezentei web - optimizarea pe mai multe canale pentru succesul online.

43. SEO este o metodologie care aliniaza tehnic si topic continutul si implicarea marcii cu intentia cautatorilor. Atata timp cat se poate cauta continut, performantele acestuia pot fi optimizate pentru a ajuta la o companie "cel mai bun raspuns" pentru clienti, oriunde ar privi.